välkommen till våran blogg

nu har jag och min kusin isabella skaffat en blogg tillsammans , jag har fixat lite med design och sådär och ska fixa lite till senare när jag har tid , så om något ser konstigt ut så kommer det att fixas :)

för er som inte läste min förra blogg så tänkte jag berätta lite om mig själv : Jag heter ebba och är 14 år , jag är alltså 97:a och går i 8:an . Jag bor i norrköping med båda mina föräldrar , fast dom är skilda. I min förra blogg så bloggade jag mycket om min vardag och foton och jag tror att denna blogg kommer bli liknande fast att isabella också skriver , hon bloggar kanske lite senare och berättar om sig och sådär :)


Kommentarer
Emilia

Jättefina ögon! :D

2012-02-27 21:01:47
URL: http://emiliaob.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: